Hotovky.cz budou k dostání ve zdravé výživě v Třemošné u Plzně

25.11.2014 22:03

Hotovky.cz konečně blíž! 

Nevím, jestli jste se s nimi někdo už setkal, ale já jsem tu možnost už měla a můžu jedině doporučit! Na cestování jsou úplně super a hodí se to mít doma když se třeba nechce do vaření. Jedná se většinou o omáčky, ale i jiné jídla ve skleničkách s dlouhou trvanlivostí. Osobně jsem měla kuře na smetaně, byl tam i pěkný kus masa a musím říct, že to bylo luxusní, jako od maminky :)
Po domluvě s paní Langovou budou Hotovky.cz zavážet do krámku se zdravou výživou v Třemošné. Adresa je Plzeňská 1084, obchodní dům -1.patro.
Doufám, že vám to ulehčí cestování a že z tohoto, byť jen malého krůčku vpřed, budete mít také takovou radost jako já, protože já tuto možnost určitě využiji :)
 
 
Zdravá výživa Třemošná: www.studiobonton.cz/zdrava-vyziva-a-poradenstvi/